Dom är några i min släkt som i fråga sätter varför jag inte slutar med hästar och skaffar mig en inkomst.
 
 
 
 
För att du ska förstå lite bättre så har jag inga pengar alls som inkomst än de jag får in på hästarna och dom pengar jag får när min mamma lånar min hund och tar valpar på henne. Så man kan säga att jag är jädrigt tajt ekonomi, men jag har SJÄLV valt att göra på de sättet..
 
Ja jag bor hos min mamma och man kan säga att jag jobbar gratis mot husrum, mat m.m. och ja vist är de tufft ekonomiskt i bland men att träna min mammas hästar ger mig en väg åt de hållet jag vill. Jag vill inget hellre än att träna trav hästar och de ger resultat.
 
Till skillnad från många andra så gör jag de jag verkligen vill göra, Vist jag offrar allt vad pengar och ekonomi heter men jag får de jag behöver av min mamma som betalning för allt jobb jag göra med hästarna.. Men mammas hästar är min skans att synas utåt så folk ser mig..
 
Blir så trött när släktingar ska lägga sig in mina val och mitt liv. De är jag som lever de ingen annan!
 
Jag vill verkligen de här, men de kankse inte spelar någon roll? Eller?
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej